Τσάι τσουκνίδας: η νέα τάση

Τσάι τσουκνίδας

Την τσουκνίδα την ξέρουμε όλοι, μπορεί να μας τσιμπάει αλλά μας προσφέρει πολλά οφέλη. Πρόκειται για ένα θάμνο έως ενάμιση μέτρο ‘υψος και τα άνθη του είναι σε κίτρινο και πράσινο χρώμα. Περιβάλλεται από λίγα φύλλα που περιέχουν «μυρμηκικό» οξύ. Αυτό το οξύ προκαλεί στους ανθρώπους φαγούρα όταν έρχονται σε επαφή με το συγκεκριμένο φυτό.

Continue reading »

Πρόληψη των παιδικών ιώσεων και κρυολογημάτων με σωστή διατροφή

Πρόληψη των παιδικών ιώσεων και κρυολογημάτων με σωστή διατροφή

Πρόληψη των παιδικών ιώσεων και κρυολογημάτων με σωστή διατροφή Με τον ερχομό του χειμώνα, οι εποχιακές ιώσεις, η γρίπη και τα κρυολογήματα ταλαιπωρούν μικρούς και μεγάλους, με πιο ευάλωτους φυσικά τους οργανισμούς των παιδιών. Μπορεί τα φάρμακα να είναι η εύκολη λύση, η πρόληψη όμως κυρίως χρησιμοποιώντας τα «όπλα» της φύσης είναι η πιο σωστή.

Continue reading »

Σημάδια και συμπτώματα της κακής διατροφής ενός παιδιού

Σημάδια και συμπτώματα της κακής διατροφής ενός παιδιού

Σημάδια και συμπτώματα της κακής διατροφής ενός παιδιού Ως γονείς, κάνουμε ό, τι μπορούμε για να παρέχουμε ένα καλό, υγιές περιβάλλον για τα παιδιά μας. Μερικές φορές όμως, παρ’ όλες τις προσπάθειές μας, τα παιδιά μπορεί να παρουσιάσουν διατροφικές ανεπάρκειες. Οι συνέπειες του να επιτρέπεται στα παιδιά να τρώνε ανθυγιεινά, δυστυχώς εκτείνονται πέρα από τις

Continue reading »

Οι επιστήμονες ίσως βρήκαν το απόλυτο συντηρητικό τροφίμων και είναι εξ ολοκλήρου φυτικής προέλευσης

Οι επιστήμονες ίσως βρήκαν το απόλυτο συντηρητικό τροφίμων και είναι εξ ολοκλήρου φυτικής προέλευσης

Οι επιστήμονες ίσως βρήκαν το απόλυτο συντηρητικό τροφίμων και είναι εξ ολοκλήρου φυτικής προέλευσης Τα τεχνητά συντηρητικά χρησιμοποιούνται εδώ και χρόνια για να προστατέψουν τα τρόφιμα από την αλλοίωση, αλλά πόσο ασφαλή είναι; Σε μια νέα μελέτη, οι ερευνητές αξιοποίησαν τη δύναμη των φλαβονοειδών ως συντηρητικό και διαπίστωσαν ότι διατηρούν τα τρόφιμα φρέσκα για τουλάχιστον

Continue reading »

Wasabi, το δημοφιλές και υγιεινό γιαπωνέζικο καρύκευμα

Wasabi, το δημοφιλές και υγιεινό γιαπωνέζικο καρύκευμα

Wasabi, το δημοφιλές και υγιεινό γιαπωνέζικο καρύκευμα Το wasabi, το επονομαζόμενο και χρένο της Ιαπωνίας,  μια παχιά, πρασινόχρωμη  και έντονη σε γεύση πάστα που χρησιμοποιείται ως άρτυμα, προέρχεται από μια ρίζα, συνοδεύει τα περισσότερα γιαπωνέζικα πιάτα και μπορεί να υπερηφανεύεται για τα ιδιαίτερα οφέλη που προσφέρει στην υγεία. Αν σας αρέσει να τρώτε σούσι, τότε

Continue reading »

Εμποδίζουν τα γαλακτοκομικά την απορρόφηση των αντιοξειδωτικών;

Εμποδίζουν τα γαλακτοκομικά την απορρόφηση των αντιοξειδωτικών;

Εμποδίζουν τα γαλακτοκομικά την απορρόφηση των αντιοξειδωτικών; Ορισμένα τρόφιμα και ποτά όπως ο καφές, το τσάι, τα φρούτα και η σοκολάτα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά,  συχνά συνδυάζονται με γαλακτοκομικά προϊόντα.  Η επιστημονική κοινότητα διχάζεται σχετικά με το αν τελικά τα αντιοξειδωτικά στις τροφές – τα οποία αποτελούν το κλειδί για την επιβράδυνση της

Continue reading »

Οι ξηροί καρποί συμβάλλουν στην διατήρηση της ομορφιάς και της υγείας

Οι ξηροί καρποί συμβάλλουν στην διατήρηση της ομορφιάς και της υγείας

Οι ξηροί καρποί συμβάλλουν στην διατήρηση της ομορφιάς και της υγείας Παρά το γεγονός ότι συχνά κατηγορούνται για την υψηλή θερμιδική τους αξία και αποφεύγονται από αυτούς που θέλουν να χάσουν βάρος, οι ξηροί καρποί αποτελούν μια πολύ καλή διατροφική πρόταση της φύσης, τόσο για το σώμα όσο και το μυαλό. Στο σύνολό τους αποτελούν

Continue reading »

Κουρκουμάς και Εναλλακτική Ιατρική

Κουρκουμάς και Εναλλακτική Ιατρική Χρησιμεύει για τη μείωση της οξύτητας του στομάχου. Όσοι τρώνε πολλά καυτερά μπαχαρικά γνωρίζουν τις πιθανές διαταραχές του στομάχου από την επιλογή τους. Ο κουρκουμάς μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό. Ενεργεί ως τονωτικό του στομάχου, διεγείρει τις γαστρικές εκκρίσεις  και το παγκρεατικό υγρό, διευκολύνοντας την πέψη. Συνιστάται για τα άτομα

Continue reading »

Ο θαυματουργός βασιλικός πολτός

Ο θαυματουργός βασιλικός πολτός Οι ευεργετικές επιδράσεις του βασιλικού πολτού είναι γνωστές εδώ και χιλιάδες χρόνια. Οι αρχαίοι Έλληνες αναφέρονταν στην αμβροσία, που προσέδιδε αθανασία στους θεούς του Ολύμπου και η οποία περιείχε βασιλικό πολτό. Το προϊόν έγινε αντικείμενο πολλών μελετών κάτω από αυστηρό ιατρικό έλεγχο. Οι έρευνες έγιναν κυρίως για τις επιδράσεις του βασιλικού

Continue reading »

Βιταμίνη D: Πόσα λεπτά έκθεση στον ήλιο είναι αρκετά;

Βιταμίνη D

Βιταμίνη D: Πόσα λεπτά έκθεση στον ήλιο είναι αρκετά; Η βιταμίνη D -η οποία ουσιαστικά λειτουργεί ως ορμόνη- έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό επηρεάζοντας το 10% του συνόλου των γονιδίων μας. Είναι µοναδική ανάµεσα στις βιταµίνες διότι εκτός του ότι υπάρχει στις τροφές (με τη μορφή D2) παράγεται επίσης στο δέρμα από την έκθεση

Continue reading »
Pages:1234»